середу, 31 грудня 2014 р.

Підсумки 2014 року

Минулого року, сидячи в потязі Київ-Мукачево, я почала аналізувати свій рік: що вдалось зробити, де побувала, з ким познайомилась тощо. Так виник невеличкий запис у моєму блозі "Чим запам'ятався 2013 рік?"
 Сьогодні, сидячи вже не в потязі, а вдома перед ялинкою, я вирішила продовжити цю традицію і записати головні події цього року. Оскільки практично всі плани на грудень виконані, можна сміливо підбивати підсумки 2014 року.

Подорожі

Цього року запланований підйом на Говерлу зірвався, але домовленість з друзями туди потрапити після закінчення війни вже є. На жаль, саме війна в країні значно відкорегувала мої плани щодо подорожей, а більша частина бюджету, яка відкладалась на мандрівки, пішла на армію. Проте, все ж короткострокові подорожі по Україні були.
- Новоград-Волинський - це швидше була робоча поїздка, де ми знімала школярів на випускні альбоми, але ще був смачнющий сніданок у затишному кафе "Веранда".
- Сокаль-Львів - 3-х денна поїздка, насичена цікавими подіями, ось тут декілька фото.
- Львів, День Незалежності, Океан Ельзи - відчуваєте як це круто? Ідеальне завершення літніх канікул з хорошою компанією та море жовто-блакитних фото.
- Межигір'я - це важко назвати мандрівкою, адже заїхали ми туди практично спонтанно по дорозі на Майдан.

Книги

На відміну від минулого року, бізнес-література пішла краще цьогоріч, аніж романи, проте і без них не обійшлось.
Багато книг стосувались творчості та побудови бізнесу на цьому: "Кради як художник" Остіна Клеона, "Метод гарбуза або як стати лідером в своїй ніші" Майка Мікаловіце, "Срочно требуется Муза" Юлія Дикої, "Как построить успешный бизнес в свадебной фотографии" Ласло Габані та інші.
Ще цього року я читала цікаві блоги, які хоч і не є книгами, але несуть у собі такий же змістовний заряд: OpenMind Ореста Зуба, Inspired, Ukrainians, Be Ukrainian Юлії Савостіної, for the love of photography Анастасії Волкової та інші.
Вдалося видати навіть свою фотокнигу "Революція гідності" та розпочати написання нової книги про хобі та бізнес (надіюсь, що в цьому році допишу).

Фотографія

2014 рік був надзвичайно багатим на фотоподії, від такої кількості фотографій навіть не видержав мій ноутбук і зламався, як-то кажуть в "разгар сезона".
- 2 фотовиставки, на одній з яких у мене взяли інтерв'ю для газети "Рівне Вечірнє".
- зняла декілька весіль (одне з них тут), де познайомилась з багатьма цікавими і приємними людьми.
- організувала новорічний фотопроект.
- і ще багато зйомок красивих дівчат та закоханих пар. Всі фотосесії 2014 року незабаром можна буде побачити в моєму щорічному портфоліо.

Особистий розвиток

Я нарешті наважилась вивчати французьку мову і пошкодувала тільки про одне - чому я раніше не наважувалась?
Реалізація графіті-проекту "10 заповідей нової України" - ще одне з моїх особистих досягнень. Майже самостійно вдалось організувати людей, закупити фарбу та за допомогою моєї сім'ї підготувати територію для проекту. Про всі деталі читайте за посиланням.
Один психологічний експеримент "Як би я жила, якби була художником".
Також мені пощастило відвідати декілька майстер класів: "Створення етно одягу", "Як почати власну справу" Андрія Пелюхівського, "Як хобі перетворити в успішний бізнес" і "Джерела натхнення та ідей" Дарії Бікбаєвої, декілька вебінарів по фотографії.

Ось таким був не легкий, але насичений 2014 рік. Серед багатьох болючих новин, невдач та війни треба завжди шукати позитивні моменти, ніколи не опускати руки і не розчаровуватись. Узагалі, у будь-якій релігії, і у християнстві в тому числі, тривале розчарування - це гріх. Розчарування - це поєднання гордині та ліні. Усе ж дуже просто - у будь-якому регіоні, в будь-якій організації, в будь-якій окремій людині завжди можна знайти свої плюси і свої мінуси. А взагалі, аби не розчаровуватися, не варто зачаровуватися.

Миру всім!

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...