пʼятницю, 19 вересня 2014 р.

Інтерв'ю з Катериною Кармазіною



Сьогодні трохи змінюємо кут зору і від людей, які займаються hand made переходимо до інших творчих особистостей, які вміють заробляти натисканням однієї спускової кнопки фотоапарата. Та не думайте, що все так просто - купив собі дзеркалку і можна ставати професійним фотографом! Хіба смак борщу залежить від каструль, в якому його готують?

   Катерина Кармазіна - творчий і креативний фотограф. Вона намагається знайти індивідуальний художній підхід до кожної моделі. Людина, в процесі роботи з якою, можна заразитися не лише гарним настроєм, а й втілити навіть найбожевільніші мрії. Цікаво? Читай більше в інтерв'ю.



1. Катерино, твої фотознімки завжди вирізняються оригінальністю і простотою одночасно. Як давно у тебе з'явилось таке хобі?
Мені завжди подобалось фото. Починала фотографувати ще на звичайнісіньку мильницю. Фотографувати повноцінно змогла лише після закінчення школи. Здійснити мрію мені допомогли батьки, здебільшого тато, який підтримав мою ідею та допоміг почати реалізовувати – подарував справжнісінький професійний фотоапарат.


2. Чи вважаєш ти своє захоплення бізнесом?
Для мене хобі завжди лишалось хобі, але з часом усвідомлення того, що можна займатися улюбленою справою та ще й отримувати «зарплату» дозволило мені розпочати свій малесенький бізнес. Мабуть, почалось все тоді, коли я досягла більш високого рівня у мистецтві фотографії та люди почали сприймати мене як фотографа. 


3. Ти спеціально навчалась десь чи можливо брала участь в онлайн-школах?
На жаль, фотошколу відвідати та отримати «корінець» я так поки що і не змогла, хоча це є в моїх планах. Вчилася здебільшого по відео уроках, читала практичні статті, а також вивчала роботи знаменитих та успішних фотографів, намагалася відтворити, адже найкраще навчитися робити добре те, що вже є готовим, а тоді й свій стиль виробляється. 


4. З чого зазвичай складається твій робочий день?
Для того аби розпочати роботу я маю знайти натхнення. Оскільки мій робочий день не є унормованим, я можу собі дозволити перед працею випити чашку кави чи почитати улюблену книгу, 5 хвилин вистачає аби креативні ідеї мене поглинули, а там і натхнення – і фотосесія вдається так як і було заплановано!

5. Кажуть, що творити краще вночі, це стосується тебе?
Чесно кажучи намагаюсь завжди працювати вдень, хоча ніколи не знаєш, коли натхнення завітає наступного разу:) Були випадки й вечірніх фотозйомок. Щодо саме нічного часу, то це могла бути вже безпосередньо обробка  відзнятого матеріалу.  Вночі зазвичай приходять ідеї фотосетів, які реалізуються вдень. 


6. Який твій улюблений стиль у фотографії? 
Найбільш люблю портретну зйомку, тому саме в ній намагаюсь розібратися детальніше. Постійно прагну удосконалюватись. Дуже хотілося б спробувати студійну зйомку, але поки що не маю таких технічних можливостей. 


7. Знаю, що окрім фото ти ще й малюєш. А які ще приховані таланти ти маєш? 
Так малюю, до речі, набагато довше ніж займаюсь фотографією. Також маю замовлення, але все ж намагаюсь лишити це захоплення більш захопленням, ніж засобом заробітку :) Також захоплююсь виробленням hand made листівок, декупажем, виготовляю сувеніри. І взагалі, хоч моя майбутня професія далеко не така творча, себе я відношу до людей креативних! 


8. Щоб ти порадила моїм читачам робити для того, щоб завжди залишатися в творчому тонусі?
Найкращий спосіб - це розслаблятися, а розслаблятися можна по-різному. Найефективніше змінити діяльність: спорт – чудово, кулінарія – ще краще!


Дякуємо Катерині за щирість
 і бажаємо їй завжди залишатися в творчому тонусі!


До наступної п'ятниці!

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...