пʼятницю, 3 жовтня 2014 р.

Інтерв'ю з Іриною Єфремовою

П'ятниця і це означає, що ще одна талановита людина поділиться з нами своїми секретами! Сьогодні це Ірина Єфремова. Дізналась я про неї вже тут, в ОА, адже вона теж випускниця ОА! Ірина робить неймовірної краси речі - блокнотики, кулінарні книги, весільні запрошення!
Тому, якщо ви ще не знайомі з її творчістю - знайомтесь, якщо ви ще нічого не замовляли - замовляйте, і просто милуйтесь цією красою!



Ірино, ти робиш чарівні запрошення на весілля та блокнотики! Як давно з'явилось таке хобі?

Дуже дякую, за такі приємні слова в адресу моєї творчості!
Перші листівочки я почала створювати будучи студенткою в університеті. Тобто, вже 6 років, як відкрила для себе це чудове хоббі, яке з часом переросло у проект мого життя)

Чи можеш ти назвати своє захоплення бізнесом? Якщо так, то коли саме хобі переросло у бізнес?

Якщо чесно, то я не можу назвати скрапбукінг роботою, це більше частинка мого життя, без чого я не уявляю свій день;) Тому все що я роблю більше схоже на самореалізацію та встановлення мене як особистості! Головне моє правило - створювати красиві речі. Мрію у майбутньому мати арт - рум, щодня там працювати над новими ідеями, зустрічати там друзів, але аж ніяк не мрію зробити з цього бізнес) Це слово мене лякає. 

Чи вивчала ти якусь спеціальну бізнес-літературу чи можливо здобувала певні спеціальні знання?

Ні, все що я роблю, це безпосереньо політ моєї фантазії. Хоча нещодавно, я задумувалася над тим, чи не відвідати мені парочку МК моїх улюблених майстринь. Зазвичай звикла керуватися лише внутрішніми відчуттями кольору та композиції.

Якось я вже купувала у тебе блокнот для рецептиків через соціальні мережі. А окрім них ти маєш ще якісь точки продажу своєї продукції?

Один з моїх улюблених джерел реалізіції продукції є ярмарки та фестивалі! Ви не уявляєте, як емоційно мене надихають до нових творінь приємні слова моїх покупців, або просто небайдужі до хенд-мейду люди, які з такою зацікавленістю розглядають блокноти і засипають компліментами;) В такі моменти миттю зникає втома, а бажання скрапити не полишає навіть коли я лягаю спати) Інколи мені здається, що у добі недостатньо годин, бо відчуття, що я можу ще мене переслідує)
Окрім ярмарків, я реалізовую свою творчість через соціальні мережі, сайт та інтернет магазини подарунків. Маю досвід співпраці з творчими майстернями.

З чого зазвичай складається твій робочий день?

Після того як прочитала книгу моєї улюбленої Яни Франк "Муза и чудовище", я переглянула свій робочий день. Зараз стараюся виробитии певний робочий графік! Все-таки дисципліна і порядок дуже важливі для творчих людей, які хочуть встигати більше. Живучи і працюючи вдома, дуже важко зберігати баланс між хатніми справами, відпочинком та роботою! Тому зараз, я працюю по 8 - годинному робочому графіку, з перервами по 10 хв щогодини, для того щоб абстарагуватися. Наприклад, зробити пару маленьких домашніх справ або просто випити чаю, відповісти на листи чи пролистати профіль в інстаграм .

Скільки часу витрачаєш на створення одного запрошення чи блокнота?

Спочатку, я сворюю декілька зразків запрошень з урахуванням побажаннь моїх замовників, а вже потім поетапно виконую замовлення. Замовляю папір на поліграфії, на ньому друкують текст, ріжуть - бігують  та передають мені такі рівненькі та акуратненькі заготовочки! Мені залишається найприємніше - створити красиві запрошення.

З блокнотиками справа важча, не секрет, що папір я не зістарюю сама, а замовляю у дівчат які люблять цей процес, а вже потім з готовими блоками працюю я. Одягаю Їх у прекрасну тканинку, декорую, прошиваю, склеюю і з великим трепетом фотографую.
Зазвичай, блокноти народжуються невеличкими серіями;) Одного дня хочеться жіночності і роботи наповнені шармом та витонченими деталями, а на другий день хочеться створити щось авантюрне і тоді в роботу ідуть кольорові гудзики, фарби і всі емоції )

Кажуть, що творчі люди вкладають у свої витвори частинку душі. Чи не шкода було продавати їх?

Мені знайоме відчуття, коли наче відриваю від серця свої маленькі творіння! Звичайно у мене бувають свої фаворити, коли їх купують, я наголошую на тому, що це мої улюблені блокнотики;)
Звичайно кожна робота- це певна прожита емоція. Дуже часто створюю свої роботи за переглядом улюблених фільмів, тому коли передивляюся фото блокнотів у пам'яті з'являються кадри з фільмів.

Як правильно визначити ціну на свою продукцію? Поділись своїм досвідом.

Формулою за якою складається ціна на мої роботи володіє мій чоловік;) Він визначає ціну і реалізовує на ярмарках мої роботи. Я можу на пальцях перерахувати блокноти які я продала сама! Я взагалі не вмію продавати свій продукт, тому передала цю естафету людині, яка більше знає толк у такій справі;) Зазвичай на ярмарках я відпочиваю, знайомлюся з новими людьми і спілкуюся з друзями;)


Як ти гадаєш, чому так багато жінок займаються рукоділлям?

Ми жінки- прекрасні і дуже самодостатні. Мало того, що ми все на світі встигаємо, народжуємо та ростимо діток, є берегинями сімейного вогнища, нам ще просто необхідно мати час на себе. Реалізовувати себе,так би мовити! Тому, в нашому житті з'являються заняття по-душі, під час яких ми можемо подумати про щось душевне, розширяти свій кругозір або просто приємно провести час наодинці з собою! Це прекрасно, що зараз творчість та різноманітні хобі є дуже модною тенденцією!

Декілька порад для моїх читачів про те, як залишатись у творчому тонусі навіть коли дуже багато роботи?

Ніколи не працюйте на надриві, краще абстагуйтесь, прочитайте книгу, сходіть на шопінг, спечіть смачний пиріг! Бо все що ми робимо повинно йти від душі, лише так створюються дійсно гарні речі! Старайтеся розумно підходити до будь-якої роботи, і не брати на себе непідйомні ніші! Краше розділяйте їх на маленькі цілі і з часом непоспішаючи досягати їх!

Бажаю надихатись роботами інших майстрів і постійно рости.
Ніколи не бійтесь чогось нового і розвивайтесь! А в моменти коли опускаються руки та здається, що нічого не вийде, просто подумайте про те, що якщо ви це не зробите, то вашу ідею може реалізувати хтось інший.

І останнє: Як би ти описала себе незнайомій людині в 3-х реченнях?
Ой, навіть не знаю;) Якщо чесно, я дуже відкрита людина для спілкування! Завжди готова годинами говорити про скрап, бігати і вибирати тканинки стрічки по всьому місту, а ввечері з купою краси повертатись додому і відчувати, що життя прекрасне! Мрію навчитись шити чудні платтячка ,що б хоч інколи відпочивати від скрапу;) А ще,я вдячна життю, що в мене є люди, які вірять у мене і не дають мені засумніватись у геніальності моїх блокнотиків;))


Бажаємо Ірині і надалі так натхненно-щасливо говорити про своє хобі! Нехай щастить!

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...