неділю, 28 грудня 2014 р.

30 питань, які варто задати собі перед Новим роком

Через швидкий темп ми забуваємо інколи зупинятись та оглядатись на своє життя. Що позаду нас? Куди ми йдемо? Де ми зараз і чи правильно рухаємось? Саме під кінець року важливо знати ці відповіді.
30 простих, але серйозних питань, які допоможуть проаналізувати своє життя та, можливо, виправити помилки. Раджу відповіді записати на окремому аркуші, а через рік задати їх собі знову та порівняти з попередніми. 

1. Найкращий момент цього року - це...
2. Що мене найбільше надихало цього року?
3. Головна новина року
4. Гімн року
5. Найважливіші люди в моєму житті
6. Що мені найважче вдавалось?
7. Якого кольору був цей рік?
8. Яку подію цього року я б хотів запам'ятати на все життя?
9. Яке слово я найчастіше промовляю?
10. Найбільш невдала покупка цього року.
11. Напевно не варто було експериментувати з ...
12. Цей рік був прекрасним, тому що...
13. Яку внутрішню проблему я успішно подолав?
14. Кого найчастіше обіймав цього року?
15. На чиєму весіллі погуляв?
16. Який середній дохід був у мене цьогоріч?
17. Чи була у мене розмова, яка перевернула все в моєму житті?
18. Яку нову справу я почав в 2014 році?
19. Якби на один день я міг стати супергероєм, щоб я зробив?
20. Про що я мрію?
21. Що вважаю своїм головним досягненням року?
22. Цей рік до сьогоднішнього дня однією фразою.
23. Останнє відправлене мною повідомлення
24. Цитата, яка ідеально пасує цьому року.
25. Я виконав все, що планував на цей рік?
26. Скільки нових друзів з'явилось у мене?
27. Кому я допоміг цього року?
28. Де я побував?
29. Які справи відклав на наступний рік?
30. Чого хочу досягнути в Новому році?

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...