пʼятницю, 24 жовтня 2014 р.

Інтерв'ю з Ольгою Гриців

Сьогодні у мене в гостях Оля Гриців. Фотограф, яка на відміну від багатьох інших, вміє передавати тепло сімейних відносин на знімках. Про те, як поєднувати роль мами і фотографа, бути завжди в тонусі і просто любити свою роботу читайте далі в нашій з Олею онлайн-розмові.



Як давно ти займаєшся фотографією?
Фотографією я займаюсь уже 2,5 роки. Хоча почала захоплюватись нею значно раніше, думаю, ще зі школи)

Хто чи що надихає тебе на створення таких теплих знімків?
Найперше, мене надихають люди,  яких я знимкую, їх емоції, їх радості, кохання, щирість, а потім уже я сідаю за екран монітору і тоді натхнення уже інше, адже хочеться, щоб усе це передалося тим, хто буде дивитись ці знімки. Може я тут намудрувала, але десь так усе відбувається)

Чи вважаєш ти фотографію своїм бізнесом? Якщо так, то коли саме хобі переросло у бізнес?
Є такий вислів: « Робота – це високооплачуване хобі»…Коли ти любиш, те що робиш і початковою метою не є заробіток, то потім усе це додається. У мене це перейшло у бізнес десь практично за пів року від тоді, як почала фотографувати для себе. Ще зараз пам’ятаю, перший мій заробіток був 100 грн.) Це було так приємно!
 
 Здається ти навчалась у фотошколі, так? Розкажи про неї.
Так, навчалась, десь пів року. У львівській фотошколі ім. Дієго Марадонни ( куратор фотошколи фотограф Максим Баландюх). Дуже вдячна усім викладачам фотошколи за їх професіоналізм і цікавий підхід до навчання. Багато чого почерпнула такого, що б сама з інтернетом не дізналася б. На практиці і з поясненням усе вчиться і пізнається швидше)

Якою технікою ти користуєшся зараз?
Зараз на разі у мене фотоапарат canon 7D, щодо обєктивів, то віддаю перевагу «фіксам», зараз користують  28 F1,8 портретником 50 F1.4.

З чого зазвичай складається твій робочий день? 
Мій робочий день) Це день, коли маю зйомку. Зазвичай до неї готуюсь ще за кілька днів, а того ж дня перевіряю усю техніку, налаштовую її. Маю такий забобон, стараюсь у той же самий вечір після знимкування не сідати за комп’ютер і не переглядати те що наклацала. А от на наступний ранок, сідаю і починаю пересортовувати фотографії. Мені таким чином, легше відібрати вдалі кадри)

Як ти вважаєш скільки часу необхідно, щоб стати професіоналом?
Ну це питання насправді неоднозначне. Професійним фотографом стаєш тоді, коли тебе починають таким визнавати, коли люди, задоволені твоєю роботою починають тебе рекомендувати і говорячи про тебе кажуть, от : «Вона дійсно профі-фотограф!Знавець своєї справи!».

Щоб ти порадила, якби тебе запитали: "Як почати продавати свої фотосесії?"
В першу чергу треба навчитись продавати себе, старатись знайти підхід до кожного клієнта індивідуально, намагатись серйозно відноситись до того, що ти робиш.  І, головне, не цуратись ні єдиної можливості прорекламувати себе, як фотографа. І тоді, «продаж фотосесій» почне реалізовуватись.

Що ти вважаєш своїм найбільшим професійним досягненням? Як досягнути успіхів у своїй роботі?
Своїм найбільшим досягненням, я вважаю вихід за рамки своєї комфортної зони. Багато людей лякаються щось змінювати, йти з роботи на якій мають постійний дохід не зважаючи ні на що. А тут, ти працюєш і залежиш сам від себе. А щоб досягнути успіху, треба працювати, працювати і працювати, тому що успіх справа не одного дня…

Знаю, що ти ще й мама маленького чуда, як ти встигаєш поєднувати сім'ю з роботою?
Та моє маленьке чудо і справді додає драйву в мою роботу, дуже часто не встигаю зробити усе, що задумала. Але я вважаю, що у такий важливий момент, коли жінка себе реалізовує, як мама додати ще і досягнення своєї мрії, тоді стаєш повністю щасливою. А у щасливих мам щасливі і діти)

Що робити якщо не приходить муза? В тебе є якісь секрети "активізації" натхнення? 
Ооо…муза, це така штука яка тікає від тебе у самий не підходящий момент)…Найперше, я завжди стараюсь бути у тонусі, переглядаю роботи інших фотографів, намагаюсь аналізувати, те що вони роблять, дивлюсь фільми з красивими картинками, шукаю нові образи, аксесуари і стилі. Думаю, що це і є моя «активізація» музи – ніколи не забувати про неї)

Як би ти себе описала незнайомій людині 3-ма реченнями?
Жахливо вперта. Дуже непосидюча. І достатньо скромна, щоб сказати, що талановита)))(сміється).

Дякую Олі за щирість! Натхнення тобі!

Більше фотографій Олі Гриців можна подивитись тут

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...