Що не кажіть, а сьогодні соціальні мережі посідають чи не найперше місце в житті сучасної людини. Деякі роботодавці навіть просять вказати в своєму резюме посилання на сторінку вк чи facebook, для того, щоб знати чим дихає і живе їх потенційний працівник. Тому важливо вміло використовувати ці ресурси для того, щоб збільшити кількість потенційних клієнтів. Уяви, поки ти спиш чи обідаєш хтось переглядає фото твоїх творінь та замовляє їх у подарунок своєму другу чи подрузі. Класно, так?
Далі - 5 кроків для розширення кола своїх клієнтів через соціальні мережі або як продати творчість через соцмережу.
1. Твоє обличчя.
Соціальна мережа - це твоя універсальна візитна карточка, тому зверни увагу на:
- фото на аватарці - відкрите, усміхнене обличчя, що підкреслює твою творчу натуру.
- статус - яскраво говорить про те, чим ти постійно займаєшся або найяскравіша професійна новина.
- всі можливі способи зв'язатися з тобою.
2. Обличчя твого клієнта.
Визнач хто є твоїм клієнтом.
Чітке розуміння своєї цільової аудиторії значно пришвидшить шлях до продажу продукту твоєї творчості. В соціальних мережах є інструменти, які дозволяють ефективно співпрацювати з потенційними клієнтами.
3. Будь консультантом, а не продавцем!
Простий приклад з магазинами:
- Хлібний - ти точно знаєш, що твій улюблений хліб - "Висівковий". Ти приходиш в магазин і просиш в ПРОДАВЦЯ продати тобі такий хліб.
- Комп'ютерний - ти не дуже добре розумієшся в новинках. Саме тому, ти приходиш в магазин і просиш КОНСУЛЬТАНТА допомогти. Це вже зовсім інший статус, якому більше довіряють, ніж просто продавцю.
4. Постійність.
Щоб сторінка в соцмережі стала популярною важливо часто поповнювати її новинами, бажано до 3-х разів в день.
5. Розповідайте про інших.
Позначайте учасників спільних проектів. Хвали партнерів, їх асистентів і всіх, з ким тобі доводилось працювати та спілкуватися. Відкрито та щиро дякуй!
Немає коментарів:
Дописати коментар