понеділок, 25 серпня 2014 р.

Як продати своє ім'я?

В наш час люди стали настільки меркантильні, що продають все, навіть своє власне ім'я. Та насправді на цьому заробляє більшість успішних людей. А все тому, що вони точно знають, що таке персональний брендінг.



Саме бренд насправді і відіграє важливу роль в просуванні бізнесу: не важливо печеш ти
булочки чи надаєш правову допомогу. Люди віддають гроші за те, що вони знають, чому довіряють. Персональний бренд, по суті, це те як тебе сприймають інші. Це певна ідея, яка прослідковується у всьому: твоєму одязі, стилі поводження, візитках, персональному сайті чи сторінках у соціальних мережах і найбільше у твоїй продукції чи послугах.

Впізнаваність і довіра до бренду - це два важливих елементи, які здатні трохи поповнити твій гаманець. Такими вітчизняними брендами є, наприклад, Андре Тан, Оля Фреймут, Катя Осадча - всі знають хто ці люди і чим вони займаються. Саме завдяки своєму імені багато голівудських зірок випускають парфуми, аксесуари для песиків чи молодіжний одяг. Часто ця продукція нічим не відрізняється від такої ж продукції, яка не продається під іменем Lady Gaga чи Kylie Minogue.

Мені пощастило відвідати декілька майстер-класів Ласло Габані, Дарії Бікбаєвої та інших успішних людей і всі вони сходяться в одному: спочатку ти працюєш на бренд, потім він на тебе. Істина проста, яку в принципі всі знають, але не всі застосовують на практиці, особливо в бізнесі.

Тепер декілька занотованих порад по створення власного бренду:

1. Будь-який бренд складається з двох частин:  функціональна сторона і емоційна сторона. Функціональність - це те, за що платять твої клієнти, тобто сама продукція чи послуги. Емоційна сторона включає в себе емоції, які клієнт отримує до купівлі, під час неї та після купівлі продукції. Також тут важливим буде кольорова гама, певні лозунги, позначки, все, що символізує твоє ім'я і, відповідно, продукцію. Єдиного стилю треба притримуватись у всьому, інакше елементу "впізнаваність" не буде.

2. Люди мають знати про тебе, твої досягнення та вміння. Допоможи їм: пиши про це у своєму блозі, сайті, розповідай друзям. Інакше, яким би крутим ти не був, ніхто не дізнається про тебе, доки ти сам не розповіси.

3. Для просування бренду необхідно використовувати своїх друзів та їх зв'язки, адже саме люди і є тим потужним брендінговим інструментом.

4. І найголовніше! Працюй, працюй, працюй!

Успіхів!

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...