вівторок, 11 березня 2014 р.

Де шукати натхнення?

Не варто чекати натхнення. За ним треба ганятися з кийком. Джек Лондон
   Кожна творча людина знає, що завжди знайдуться дні, коли натхнення залишає нас. Добре ще, якщо творчість – це просто хобі; в цьому випадку можна просто почекати припливу потрібних ідей та емоцій. А якщо це робота, і "прогули" музи здатні боляче вдарити по авторитету і гаманцю? Для письменників, журналістів, художників, дизайнерів і людей безлічі інших професій наснагу не просто бажана річ, це невід'ємна частина творчого процесу. І як знайти натхнення в такій ситуації, коли терміново потрібна креативна ідея, а на розум нічого не йде? Звідки черпати це натхнення? Я запитала у творчих та успішних людей і ось що вони мені відповіли.
   Оля Гриців, фотограф: "Я ніколи не задумувалась що мене надихає в роботі....Хммм...я думаю моя муза і є моєю роботою,тим чим я займаюсь,а натхнення приносять люди з якими я працюю і яких фотографую, особливо діти,уявляю їх лиця колись через багато років і як вони із задоволенням будуть дивитись на себе маленьких на фото....а ще натхнення приносять відгуки людей,як схвальні,що підбадьорюють,так і негативні,що допомагають розвиватись і вдосконалюватись.
А,щоб натхнення не "втекло"варто його постійно підкріплювати хорошим настроєм і загалом завжди намагатись робити те,від чого отримуєш задоволення."
   Оля Вус-Столярчук, рукодільниця: "Натхнення є всюди, треба тільки не закриватися від світу. Люди ховаються від снігу, дощу, сонця і, зрештою, не помічають усієї краси. Особливо надихають тварини, птахи, фільми і різна музика. Інколи буває, що потрібно працювати, але аж ніяк не хочеться, тоді може допомогти хороша мотивація, наприклад, кожна робота - це ще один крок до поставленої цілі.Тим, хто лише починає займатися творчістю хотілося б побажати, щоб бажання творити йшло від серця. Вчіться, удосконалюйтеся, досягайте майстерності у своїх роботах. Не зупиняйтеся, шукайте нові матеріали і техніки.
Тоді у вас все обов’язково вийде. Хобі дозволяє задовольнити потребу в самореалізації, яка надає нашому життю набагато більше яскравих фарб і позитивних емоцій. Завжди прислухайтеся до себе і своїх почуттів!"

Перевірені поради від себе:
1. Читання книг. Читаючи художню літературу, ви не тільки будете черпати натхнення у величі майстерності митців слова, але й самі зможете повчитися у них цієї майстерності. 
2. Музика надихала людей у всі часи. Можна зосереджено слухати музику, а можна, щоб музика грала у фоновому режимі, коли ви працюєте.
3. Подорожі, будь це круїзи по світу або поїздка в сусіднє місто, дозволяють вам змінити обстановку і побачити нові місця, нових людей, нові звичаї. Усе це відкриє для вас нові горизонти і нові способи бачення навколишнього світу.
4. Прогулянки на природі допомагають не тільки позбутися від втоми. Як говорив Вінсент Ван Гог: «Що стосується мене, я нічого не знаю точно, але вигляд зірок змушує мене мріяти».
5. Власні сни деколи теж можуть послужити поштовхом до виникнення ідей. Тому запис яскравих та приємних снів може стати майбутнім успішним проектом.

Натхнення вам!

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...